BIO IKVÄLL? kanske

hej, har inte kunnat blogga. va hos min faster igår sen åkte jag hem till älsklingen efter de åkte jag vidare till natta. pappa skulle komma hem sent så jag softade därså länge, runt kl 1 på kvällen (natten)  så åkte jag hem för att hämta pengar för jag och natta skulle till stan andra dagen allså IDAG.  Bror och Långben skulle vara ute så de va bara jag, natta och sara som va kvar. iallafall idag vaknade jag runt 12 fixsade mig sen åkte jag, natta och bebe till stan. senare kom långben dit med marckus  gick runt i där i flera år! köpte lite små grejer, ska ta bilder på de sen. ikväll så ska jag KANSKE men de är bara kanske till bio, vi får se hur det blir :)




                                                           HAHAH
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0