lördagen va knazz

HEJ!  i lördags så va jag hos min mami, käkade frukost med romina (hon sov hos mig i fredags).
iallafall taggade till min faster va där tills kl 23.00 sen åkte jag till skarpnäck träffade oliver och fredde sen gick jag hem till bella, ringde upp romina runt 2 för att jag inte hadde nånstns att sova så hon ringde upp karim och kollade om de va okej att jag sov där. skulle åka till han men då smsde dåren till mig och ville träffas så jag tackade nej till karim men de blev aldrig nåt så jag va skit sur och messade karim, fick vänta i 27 min på tåget, hoppade av i skärma och gick till dalen. karim träffade mig halva vägen. dagen efter va jag där till 5 taggade på bio med mina små kusiner sen åkte jag vidare hem.. min internet funkar inte hos pappa så jag somnade ganska tidigt. och idag så har jag vart i skolan slutade vid lunch så jag luffade runt tills kl 14.10 för då hade jag möte med läraren, va med rikhard och några. och nu sitter jag hemma hos min mamma :) sanela va här för nån timma sen.
ska röra mig till bagis snart för att hämta post sen åka hem..

Grattis lucho :)!

juste min mamma fyller år imorn så kommer kunna blogga då ;)

pussssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0