ska bli en underbar kväll hos andres & alejandra

  • tjaaah, kom nyss hem. alleh möte upp mig i skogås sen gick vi till andra sidan skogås för att hämta två filmer från hennes kill kompis. jag typ doooooog vi väntade fan i en timme kanske mer! där efter tog vi bussen mot norra länna. och nu sitter jag här å äter GODIS Mmus.... skit myssigt, brasan är på och moster lagar mat till mig och alejandra. snart ska jag och alejandra och andres kolla på ''män som hatar kvinnor '' där efter ska vi kolla på ''flickan som lekte med elden'' ... en underbar kväll med mina älskade kusiner.. idag har jag pratat med romina, vi hade glidt ifrån varandra nu dom här två veckorna, men nu har vi pratat ut om de som hade hänt. juste min älskade tazo ska para sig med en annan hund! woooh  ska bli mormor hahha. fast vi vet inte än när det ska bli  men i år ska han ifl få valpar.  men nu ska jag kolla på tv jag bloggar under filmen ellr nåt :) puss på er


    jo så här ser jag ut idag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0