tvätta

tjaaaaaah nu är jag tillbaka från skolan :)  vi va i biblan först för att läraren skulle dansa å grejer efter de gick vi tillbaka till skolan för att fika å få betyg.. gissa vad jag fick ? fick G i 7 ämnen :( aja ska inte klaga får väl gör det bättre efter jul?. ska snart tvätta och gå ut med hunden. skulle upp kl 8 för att lämna min bror till skolan men jag orkade aldrig så han fick vara kvar hemma medans jag gick till skolan nu ska jag också laga käk till han :)
vad gör ni ikväll? själv ska jag vara hemma å tvätta sen till karim senare tror jag, romina kanske ska också komma. har inte känt mig lycklig på länge och nu när jag är det så är det massa saker som kommer upp å allt bli bara fel då, de är väl å hoppas att ingen och inget ska komma i vägen för oss..
ååå jag vill på bio :( hahah ja jag vet att jag är lite knäpp :P 
men ska tvätta pööööööööözzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0