您好

Är hemma nu :D
haha försöker lära mig Kinesiska :P


kinesiska:

现在好了,我会告诉你,多少你实际上意味着对我来说,我相信你不会为你当你阅读这一点,相信你没有线索,我的意思只是游。和之后的一切,我们经历了,所以现在看来,这是不值得。以为我们的一切,我们都认为对方说,认为每一个字,我们说彼此的方式,我们认为这将是值得做更多 将是值得做更多的工作结束。但我们从未尝试过,当我们有机会,我们只能引爆。或者你甚至可以说,我们得到了一个机会呢?也许这并不意味着我们能够在一起。我看到的一切让我想起了你的所有歌曲似乎是你的,在烦人的事情就是看你,知道你不会看到我以同样的方式你曾经,不管我多么努力为您收到我的照片 您将无法摆脱。我试过这么多,但它是不够的。它有两种,使其工作,和你不想结束。在所有的错误,谁是一次又一次,大,小,你不能原谅我,我理解你。绝对最恼人的是,我无法证明给你多少钱我想你。每一次我尝试了 总是在错误的方式说,错误的东西,没有透露一切。我仍然感到强烈的你,像我那样的一年前,它不能改变,因为我满足,所以没有人将能够采取你的位置。您的位置是特殊的,就像你 是。


svenska:
okej nu ska jag berätta hur mycket du igentligen betyder för mig, jag är säker på att du inte tar åt dig när du läser det här, är säker på att du inte har en aning om att jag menar just DIG. och efter allting vi gick igenom, så visar det sig nu att det inte var värt det. trodde att vi båda menade allting vi sa till varandra, trodde att alla ord vi sa till varandra, sättet vi visade det på, skulle vara värt så mycket mer i slutändan. men vi försökte aldrig, när vi fick chansen, sumpade vi den bara. eller kan man ens säga att vi fick en chans? kanske var det inte menat att vi skulle ha någonting tillsammans. allt jag kollar på påminner mig om dig, alla låtar verkar handla om just dig, det jobbigaste är att kolla på dig och veta att du aldrig kommer se mig på samma sätt som du en gång gjorde, spelar ingen roll hur mycket jag försöker för du har fått en bild av mig som du inte kommer få bort. jag försökte så mycket, men det räckte inte. det krävs två för att det ska funka, och du ville inte tillslut. efter alla misstag, som kom gång på gång, små som stora, så kan du inte förlåta mig och jag förstår dig. det absolut jobbigaste är att jag aldrig kunde bevisa för dig hur mycket jag tyckte om dig. för varje gång jag försökte kom det alltid ut på fel sätt, sa fel saker, fick inte ut allting. jag känner fortfarande lika starkt för dig som jag gjorde för 1 år sen, och det går inte att ändra, för vem jag än träffar, så kommer ingen kunna ta din plats. för din plats är speciell, precis som du är.












hahaha jag är så tråkig (A)
遗憾的一切,我爱你


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0