JAG VILL SKRIKA UT TILL HELA VÄRLDEN VILKEN JÄVLA MÄNNISKA DU ÄR !!

för det första hur vet man att man är kär? och dom där såkallade fjärilarna man har i magen, åt helvete med dom!!



det spelar ingen roll längre, det va ditt val, mitt val, vårat val och det är såhär det ska vara nu. jag trode aldrig att jag skulle våga låta dig gå men vet du vad, det känns skönt! jag minns inte dom bra sakerna med oss längre eftersom dom dåliga har tagit över allt, du vet att du har en speciell plats men den platsen kan nog ersättas efter ett tag. det gör ont nu när jag tänker på allt men du ska veta en sak, det går över även för mig! den här gången är jag starkare än förr och det beror helt på allt stöd jag har nu. men självklart man glömmer inte något man verkligen har älskat så länge på bara någon dag!  men nu sitter vi här på varsitt håll och jag önskar dig all lycka,  för även hur mycket du än hatar mig just nu så vill jag ändå se dig glad.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0