äckligt

Hej igår  va jag hemma sen gick jag ut å träffa min älskling. va med han och hans kompisar.
 fattar inte hur ni killar  kan låta en tjej göra sugmärken i ansiktet! HAHA iallafall rami hade de -.- skit fult.
 kom hem vid ca 00.00 typ, måste berätta en äcklig grej som hände när jag va på väg hem.
 min baby lämnade mig vid tubben, på väg hem så satt de en kille lite längre bort. han kollade på mig jätte mycket å gjorde äckliga saker. så jag försökte att inte kolla på han. jag gick av i s-näck, på vägen hem så märkte  jag att han gick efter mig så jag gick snabbare. sen kom en annan kille fram och frågade mig om jag kände han som gick efter mig så jag svarade nej och då följde han med mig till min gård. SKIT ÄCKLIGT!  Om inte den snälla killen hade kommit fram så vet jag inte vad som skulle ha hänt med mig.

aja jag somnade direkt när jag kom hem.  drömde om att min pappa dog :(
sen så vaknade jag typ vid kl 03.00  några minuter efter så messade sanna mig och ville att jag skulle komma ner till min port, så jag tog på mig nåt sen gick jag ner. tog en cigg med henne  och pratade vi lite. 
om ni vill veta vart hon hade varit  så kan jag berätta  '' hon va å HOR#ADE sig''  HAHA Nej skojar bara. 
men iallafall  sen gick vi till annika ( jag och annika bor i samma gård). sanna och hanna skulle sova hos henne, vi typ lagade mat sen hände det inte så mycket. kom hem vi 5 :) 
 

och nu sitter jag med hårfärg  i håret, ska ta bort de nu. puss  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0