2008-03-19 16:16

ÄLSKLING KOLLA VAD JAG HITTA :O

'' lyssna noga, jag vet att du har funnits för mej & de är jag tacksam för..
jag vet att det har varit knas mellan oss men jag ska kämpa för det & de sägs att bästavänner som bråkar betyder äkta vänskap, du får mej att skratta varje gång jag är deppig..
och du ska veta en viktig sak att ingen kan komma i mellan oss Speciellt ingen kille!
jag kommer ihåg när jag flytta till skarpnäck och vi hatade varandra men ändå blev det
du & jag haha ;) och nu tänker du a men Mariah säger såna här ord till alla, men du ska veta att orden jag säger nu är direkt från mitt hjärta & de är sanna..
för dej Maria kommer mitt hjärta slå du är människan på jorden som betyder för mej, & de är klart att andra människor också betyder nått men du är den som betyder på ett speciellt sätt..
och jag tänker tillbaka dagar när vi tjafsa men du bara ville mej väl & jag känner mej så glad när jag är med dej så det känns jobbigt att en vacker dag kommer döden kommer skilja oss åt..
Aso du är den som jag Skrattar,gråter&fuckar ur med. innan du blev en del av mitt liv kändes allt kaos, jag vile bort från livet och ta en paus men in kom du och förendrade allt! "vi vann varandras hjärta, och tsm ska vi besegra Smärtan", med två sista rader vill jag bara säga
- Jag älskar dej <3'
' HAHAHHA MINNEN!  MARIA P SAKNAR DIG JÄTTE MYCKET MINNS NÄR DU SKREV TEXTEN :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0