äntligen!

HEJ :)
va i skolan idag sen gick jag hem till mamma för att vara med min hund lite. tazo hade gjort illa sig :( min bebis hade sår på näsan och ögonen ''/.aja sen efter ringde pappa för att berätta att han hade köp min data, tv och hemmabio, blev ganska glad över att jag äntligen fick min data! haha :) men måste vänta tills imorn för att kunna använda den eftersom den måste laddas i 24tim så måste vänta -.-
annars har jag inte gjort nåt, förutom att jag har vart lite små sur för en lten grej man ajaj vi får väl se hur det blir orkar inte vara fram och tbx.  skulle träffa sanna och en kompis idag men de blev inget med sanna för att jag skulle till hennes skola runt 2-3 men jag slutade lite sen idag så jag orkade inte träffas med ingen av dom två...
  aja ska gå å sova lite :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0