bajs på rågsved!

Heej sitter här i rågsved! de skit tråkigt känner ingen här. 


Är trött på att du leker, jag bryr mig inte längre du gör vad du vill med dit liv! du sitter och ljuger rakt upp i mitt ansikte om massa saker och jag förlåter dig alltid, och vet du varför`? för att jag är rädd för att förlora dig och att du ska gå till nån annan, jag gjorde mitt bästa för att de här skulle funka men vad gjorde du ? vissade inte ens att du bryde dig. vi pratade i fredags men jag ser ingen ändrig pådig.jag frågade och om du skulle taga p¨å den där festen och du sa nej. jag sms dig igår och du svarade inte sen ringer nån mig och säger att du är där. hur fan kan jag lita på dig? aja usssh orkar inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0