DÅ VAR MAN KLARA :)

JO HEJ FÖRLÅT FÖR ATT JAG INTE HAR BLOGGAT!
men som sakt jag skulle ju flytta så har inte haft tid. idag så va jag inte i skolan för att skulle hjälpa pappa med att städa lägenheten. och allt blev klart idag! jätte skönt. vaknade runt 7 och kom hem till rågsved vid 6.
annars har det inte hänt så mycket :) hahha har ätit fett med skräp mat idag :O kebab, korv och till slut pizza.
sitter här med lillsyster och funderar på att gå sova, de finns ju inget att göra?
iallafall är  jätte orolig för pappa har inte kommit hem än, och hahah vill bara ha en cigg innan jag går å sover men de får väl bli imorn :P han kommer säkert hem snart. haha godnatt

Kommentarer
Postat av: romina

maria du är fett tööööng! älskar dig hahahah / maria hahahha

2009-11-07 @ 19:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0