hemma

Nu är jag hemma :) jag slutar kl 3 men jag somnade i klassen så jag gick hem för att hälsa på mamma och gå ut med min hund. hade svårt att somna igår natt, först kunde jag inte sluta tänka och så känndes de konstigt att vara hemma i rågsved efter som att jag inte är van med att bo som en familj. de har alltid vart jag, pappa, och min bror så de är svårt att bo med pappas tjej och dom. jag blir lätt sur så är rädd för att jag och min syster ska börja bråka ellr nåt, ibland kan hon vara skit jobbig med annars är hon rolig. iallafall ville inte sova i sängen med systern för hon sparkar så jag gick till sofan ist med där va det för kallt så jag tvingade mig själv att sova med henne. har inte hämtat min säg från oss så måste för de snart. idag så ska jag börja fixa grejer fö att flytta dit.
aja ska äta sen åka hem till bagis. puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0