30-nov-09

Hej nu är jag hemma! va i skolan sen, efter det taggade jag till bella. hennes mamma va jätte  glad för att jag var där, käkade middag hos dom. juste såg min bebis lite snabbt idag :) .. iallafall hahah jag och bella satt å snackade massa skit sen kom vi fram till att hon fick rosor i helgen av en kille hahah fett gulligt ju :)
bella fyller ju 14 år idag hahha Grattis igen din töönt... 
åkte hem till rågsved men va där i 20 min sen åkte jag vidare till natta, för att träffa min älskade bror.
 aks och verlla va där :) hon kom hem med GODIS!Mmms.. eftersom natta va sjuk och hon viste att jag va där så köpte hon godis haha de va det hon sa :O.. va där i några timmar och nu är jag hemma. ska kolla klart på en grej sen blir det dusch :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0