glad? kanske ? jaaaa

ÄR SÅ FUCKING GLAD!
JO min dag började med att jag skulle till bagis för att vara med familjen. vihadde middag tsm å jätte roligt :)
iallafall så hade jag bestämt med sanna att jag skulle höra av mig för vi skulle träffas å prata lite. de va ju länge sen jag träffade henne. så jag ringde upp henne och då låg hon o sov men gick hem till henne ifl, vi pratade lite och de sen vill hon att vi skulle till min familj för att hannes tränare va där (min kusin) så vi taggade dit å va dör lite sen åkte jag till kärrtorp hahahha gissa vem jag träffa ? jo jag träffade min älskling. fan vad jag älskar dig bebis. nu när jag vetatt jag har dig mår jag bäst!  ajaj deva det jag hade att berätta. ska gå nu pusssssssss min älskade horor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0