jag vill men ändå inte!

är jätte trött har packat allt och kastat massa saker! ´hahah börja gråta för jag hittade massa gamla saker och för jag har massa minnen här. men aja vad ska man göra? jag ville ju flytta och börja på nytt, och nu när jag ska de så vill jag inte.  de kommer vara så svårt att hålla kvar kontakten men vi får väl hoppas på att jag håller kontakten med dom som betyder mycket för mig.
som sakt nån jag mest kommar sakna så är det han, och alla söta minnen som stannar här inne i lägenheten, har iallafall med mig bilder på oss :)
visst jag kommer gå kvar i skolan men de kommer vara att jag åker hem direkt efter skolan sen kommer jag väl stanna hemma för jag hatar att vara ute när de kallt.  de kommer inte bli som förr.
de roliga är att jag inte kommer vilja flytta tbx sen när de har gåt ett tag för jag kommer att bli van med att bo där. men jag hoppas på att vi flyttar tbx snabbt iallafall innan somaren :) hahah jag vet inte vad jag ska skriva mer :P
aja jag tror att jag ska åka hem till mamma snart för att hämta en sak sen tbx hem tilll bgs. ajaja pusssssssss




älsskar låten!
http://www.youtube.com/watch?v=6hmuuJeK_BE&feature=fvst




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0