MÅR BÄTTRE NU :)

Hej.. förlåt för att jag inte har bloggat men jag har ju vart sjuk och har inte orkat skriva.
 mår iallafall bättre nu. idag har jag vart i skarpnäck för att hälsa på min mamma, va ochså hos bella vi åkte till bgs för jag skulle åka å hämta post. jag ville ut idag för att träffa min älskling men han/hon kunde inte så då va jag med bella så klart.  hahah kan inte säga namn men fick iallafall se hon/han idag lite snabbt. träffade min lärare idag och hon sa att pappa hade vart i kolan och sakt att jag skulle vara hemma länge och hon tyckte att de var okej, sen sa hon '' vi ses på måndag maria, gå hem å vila nu'' haha skit söt.
JAG HAR JU VART SJUK NU I EN HEL VECKA.  :O KNAZIT HAHA
just nu sitter jag här i soffan å väntar på att kl ska bli 9 så att jag kan kolla på en film som kommer på tv, vet ej vad den heter..  fan nu ska jag gå äta är jatte hungrig :)


                                    LITE SMÅ BILDER PÅ MIG  NÄR JAG VAR SJUK :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0