Paranormal activity

okej till att börja med.. förlåt för sääämst uppdatering! men har helt enkelt inte haft tid att skriva.

som ni ser på rubriken så va jag och såg den nya skräckfilmen igår eller a komedi filmen om jag får bestämma men men skräck ska de iaf va. tydligen verklig oxå haha my ass!
dagen började med om att jag va hos mamma för att hämta min lillebror som ska vara med hos i helgen.
när jag kommer hem till rågsved då ser jag att pappa va hemma så då blev jag sur för han sa att han skulle jobba och att jag fick hämta lillebror, så jag bärja tjafsa med han för att han kunde ha ringt å sakt att han inte skulle jobba och att han kunde hänta han ist för jag. man ajaj så va jag jätte sur och sa att jag skulle ut ikväll, så jag messade jag romina och då säger hon '' jag vaknade nyss'', och de förvånade mig inte för att hon vaknar alltid sent. så då¨bad jag hene fixa sig för att vi skulle på bio.  iallafall så träffades vi i gillmars och åkte vidare. elovis, natta och locho va med oss. när vi kommer fam till bion så fans det inte platser så vi fick kriga och då fick vi dom efter som att dom som skulle ha biljeterna inte kom så fick vi dom :)


KOLLA INTE PÅ DEN FILMEN DEN VA SÄÄÄÄMST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0