skolan .SV.

sitter här i skolan. har svenska lektion måste skriva en rapport om energi och massa andra saker -.-
skit jobbigt fattar typ ingenting av de vi ska gör men som dur är att vi jobbar i grupper så de andra hjälper mig hahah jag är så ond :P sanela sitter här helt sur och jag vet inte ens vfr hon är irriterad, kärleks problem? trött?
idag måste jag till stan för att byta tröjan som jag köpte till pappa igår där efter måste jag till sjukhuset för att hälsa på min fasters man :(  han är jätte sjuk. pappa va där idag men jag fick inte åke med han för jjag skulle ju till skolan. så ska göra de senare ''/.  haha jag, flodhästen och pizzan drog ner kinesens mjukisar hahah aja både jag och mertsi har snackat om massa minnen :) fan vad jag saknar. jalla ska tagga :P fattar ingenting va de jag skrev hahah


Kommentarer
Postat av: sanela

jag va ju inte sur älsk bara förbannad på fking grisen!<3

2009-11-19 @ 15:12:20
Postat av: MARIA

HAHAHA ALLTID GRISEN :p

2009-11-19 @ 22:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0