träffa morbror

Hej älsklingar. igår så blev det ingen bio ellr fest åkte hem till min faster i bagis senare vidare till min mamma.
mamma skulle ut å festa med sin kille så jag stanade med hunden, hade så tråkigt att jag satt där hemme med 4 öl och lyssnade på musik.. la mig ca 3 :) vid kl 5 kom mamma hem å började drick ännu mer hahah mamma är så sjuk. aja de va det som hände.
IDAG: jo idag så ringde min morbror till mig. hade inte träffat han över 1 år  och idag va det dags :)
träffade han i gullmars, vi käkade sen åkte vi till enskede gård för att han ville visa upp vart han bor. va där några timmar sen åkte jag hem till rågsved. hade inte tänkt att blogga idag för att jag inte orkade men eftersom jag inte kan somna och har legat i sängen nu sen kl 11 så fick jag lust att blogga nu haha -.-
men  mina älsklinga nu ska jag ta å kolla på film så att jag somnar :)
pusssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0