MARIA ÄR HORA

hej träffade emma och romina i dalen sen gick vi till kyrkan. haha emma är såå töööng älskar henne!
aja vad hände där?  nä inget vi softade lite sen började emma och romina spela piano :D sen efter skulle några snacka om gud så vi fick lyssna men jag ville ha gådis så vi taggade å köpte lite godis. sen från ingenstans  ville emma på fest som jenney skulle på så vi tackade ja men lilla romina kunde inte följa med oss. asså aka jag vara helt ärlig så åkte jag dit för att sluta tänka på honom.  men nu får ni se lite bilder på oss '






iallafall så vi åkte hem till shanice i blåsut va lite där sen vidare till festen.
asså festen va tjock tråkig! ville bara åka hem å sova! men aja de va bara en trevlig kille som va jätte snäll alla andra va fett tråkiga.  Aalla vi tjejer  låg bara i sängen och patade sen åkte jag och emma hem :)














HAHAHA SITTE Å SNACKAR MED HORAN MARIA HAHAH NÄ MEN VI HAR SKIT TRÅKIT FAST VI SNCKAR I LUR :p
SKA GÅ  NU PUSSSS Å KRAM



HAHAH JAG MENADE ATT JAG VILL RAKA HÅRET PÅ HUVUDET, INTE RAKA MIG HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0