091012

Hej igår va jag hos min älskling. vi pratade om de som hade hänt och de va tjejen som ''ljög''. skönt att vi har fixat de, de va jobbig när jag och han hade tjafsa om de där. men iallafall så kollade vi på film och hade det mysigt.
 
haha här får ni en bild på min bebis. så såg han ut när jag träffade han för länge sen  :P


jag börjar alltid skolan kl 08.10 och idag så va jag jätte stressad och sprang till skolan (som ligger 3 min ifrån mig :P) haha och när jag kom fram så står det att jag började kl 9, :( hahah  första gången jag kommer i tid :D men iallafall, gick in på lektinerna och så fick vi sluta kl 10.50 och fick läxsa. Och nu ska jag gå ut med hunden sen kolla på film.


lite bilder som haval tog på mig.




                             ♥ JAG OCH HAVAL ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0