oj oj idag så är jag glad!

Hej? igår kom rikhard hem till mig för att han skulle köpa min jacka. sedan tog vi en promenad men vovven hahah tazo blev galen och börja hoppa, bita så rikhard blev rädd :D följde med rikhard till hans port sen gick jag hem för att lämna hunden men när jag kom fram så kom jag på att mina nycklar lågg i jackan så fick gå till rikhard igen för att hämta nycklarna sen efter gick jag o hämnta lillebror från skolan. efter att jag hade lämnat niklas och tazo så okte jag till stan för att träffa romina som skulle köpa nån jacka som hon aldrig hittade haha. iallafall  så träffade jag henne och då va hon med locho (hennes bror) och då gick vi runt i alla afärer men nej vi hittade inte den eller jo men de fanns bara i 42 och de va för stor. sen skulle romina träffa hugo som va med kenneth för att lämna pengar så vi åkte dit sen skulle jag möta pappa men han kom aldrig så vi åkte till skanstull  för att äta i donken. sen åkte lilla jag hem :D


idag? jo jag va i skolan hade jätte roligt för att jag o patrick sprang runt och dansade med alla :D sen kom jokim å börja irritera  mig genom att inte låta mig göra klart med de jag skulle göra så jag jagade han sen började han skicka pussar haha så då gjorde jag de tbx sen efter så började jag dansa åt honnom och sen fick jag flipp å börja dansa med alla hahah roligt va ? nä jag skojar lite men jokim och patrick va sköööna som fan, jag digar dom :P juste sanela gick runt som ett cp å viste inte vad hon skulle göra sen när hon började jobba så dansade jag åt henne så hon börja klaga på att hon inte fick jobba för att alla höll på hahah.



MIN ÄLSKADE BROR FYLLER ÅR IDAG :D HAN BLIR 18 ÅR!. ANDRES JAG ÄLSKAR DIG BROR OCH FINNS ALLTID HÄR FÖR DIG, GLÖM INTE DE <3 

 ska åka till pappa snart ellr så ska jag åka iväg för att köpa lite grejer sen hem till kenneth :)
andres tjej skulle göra nåt åt min bror så jag kanske ska åka till hagsätra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0