:??

hej igår efter att amandra och maja sov hos mig så okte jag iväg för att häma lillenror från min pappas tjej i rågsved, va där i 1timme sen åkte jag hem och då va natta och bror hemma så jag och natta började fixsa oss för att gå till centrum för att köpa godis och dricka :)





efter vi kom fån centrum så kollade vi på film, harry potter hahah. iallafall efter ett tag så ringde brors lur och då var det filip! och frågade vad vi gjorde och om de va okej att han kom så min bror sa ja. och då kom han vi tog en cigg sen kolla på filmen, iallafall somnade vid fyra! somnade på grund av att filip höll på med mitt hår sen flyttade jag till sängen och dom andra kollade på en annan film :) filip sov i soffan.
ooooouh när jag sov på morgonen så kom filip in för att säga hejdå men jag kollade på han sen vände jag och sov om igen hahahah skit dum.

mysig kväll

FREDAG!

kom jag hem efter skolan. fixsade jag mig för jag hade middag hos min faster eftersom hon fyllde år en dag innan min bror så fixsade hon en middag till båda två :) sen  messade jag bilal för att fixsa platta för att min kompis skulle ha fest och då skulle jag dit så jag bjöd amanda och maja sen kollade jag upp med diana om de var okej? och då sa hon ja.. så vi hämtade platta. sen hem till amanda och maja för att dom skulle ut med hundana. tog bussen mot farsta till semmelvägen och därifrån så kom diana som var fett full! aja när vi kom in så var det fullt med folk. tjooock kattiga katter som fanns där, men jag har ju min älkling så de va inget för mig, hahah AMANDA HADE IALLAFALL ROLIGT!  medans jag och maja satt å garvade åt folk....

hur kom ni hem?
jo då, låt mig berätta! 
BUSSEN MOT SKARPNÄCK HADE SLUTAT GÅ! SÅ VI BESTÄMDE OSS FÖR ATT GÅ TILL SKARPNÄCK OCH DÄR EFTER GÅ TILL BAGIS! -.-
 de gick ganska bra men de va jobbigt, vi kom typ hem kl 3 -.-




hos faster:
jag och mitt allt!                                        jag,papi y mi prinsessa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0