hos aleeeh och andres

HEJ, igår så åkte jag till akalla för att mammas kille skulle hälsampå hans mamma så då va vi där. käkade middag sen orkade jag inte vara där så jag åkte till stan för att träffa mitt ex ''kusin''. vi åkte till bagis för att hämta en grej ifrån mig sen åkte vi vidare till skogås sen till lenna. när vi kom hem så va bara hans mamma och pappa där så vi kollade på tv sen så gick vi å sov.

 vaknade runt 12. duschade fixsade mig sen åkte vi till handen för att hämta min son efter de så åkte vi tbx hem. melvin är så söööt älskar han!  iallafall vi käkade godis sen ville andres pappa att vi skulle gå köpa cigg till mig för jag hade inte rökt sen igår så då åkte vi till willis för att köpa cigg sen när vi kom hem så vad middagen klar så vi käkade. aleeh kom hem sen började vi snacka massa skit om folk. rina och alba kom, alba skulle fixsa sina naglar som aleeh skulle göra. och nu väntar vi på kladd kaka :)

melvin ligger och sover lägger in bilder på mig och han imorn..

ska kolla på tv nu puss ;)


Kommentarer
Postat av: ?????????

ofta man har ett ex kusin:/

2009-10-26 @ 13:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0