hemlig kompis

hej! kryssningen gick bra hade de jätte roligt.. orkar inte berätta för jag hinner inte ska på fest så måste fixa upp mig. mamma är ju inte hemma så får sminka mig själv då :)

igår kväll när jag kom hem från kryssningen träffade jag upp romina. vi åkte till dalen för att fixa en grej, vi träffde emma där också men hon skulle ju på fest hos sin kompis så jag och romina gick till kyrkan för att min tvilling ville hälsa på där. sen ringde en kompis till romina och undrade om vi skulle med på fest. men de blev aldrig så för de hände massa saker och dom ksatade ut alla. så vi åkte hem till mig för att sova för jag skulle till stan tidigt. men de slutade med att vi satt  med en vodka flaska och lyssande på musik! hahhaha gissa vem som kom dit? hemligt? gissa? hahaha. ja men min hemliga kompis va där, vi hade de jätte trevligt. haha hon/han gick hem vid 6 sen sov jag :)


romina älskling tack för att du finns! du är bäst.
lägger in bilder när romina har skickat dom ;)

nu ska jag fixa mig :)


Kommentarer
Postat av: romina

du e bäst baby <3

2009-10-31 @ 22:48:25
URL: http://bamboline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0