Lyckad dag

Haval är värdens bästa kille! älskar han :) bror från en annan mor.
haha haval tröstade mig när jag va jätte ledsen i skolan. <3
hade prov idag :D  jag tror att jag kommer få Mv! för min lärare älskade texten jag skrev igår natt när jag hade fullt med tankar som åkte runt mitt huvud! haha tack äckel..
 ja vad hände igår ? jag va iallafall hos kenny boy sen hände det lite knaz mellan oss. ja som sakt killar är skit! 
  HAHA är ''GLAD'' över att jag har tänkt efter och att jag vet vilken skit han är. visst han e skit söt å snäll men
 engång otrogen alltid otrogen..
jag bryr mig inte längre om vad han gör, han har gjort så flera gånger. är skit glad över att de va bruden som berättade och jag tror på henne även om han säger att de inte sant. för om han har vart otrogen innan  så han har lätt för att göra det flera gånger.  haha ajaj vill inte prata om de här. jag och kenny boy är vänner nu! och bara vänner :)

 ska sminka mig lite snabbt sen åka till stan och träffa natta, sen romina  :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0