att dom kan switcha

 Ni anar inte hur tråkigt jag har.
Men iallafall idag har jag bara varit i skolan och haft massa tråkiga lektioner!
efter åkte jag till blåsut med några sen åkte jag till skarpnäck igen. hahah skit tre switchy på en timme? fattar inte, helt knäpt :D aja har vart nere typ i två dagar! kan inte sluta tänka. vad jag än gör så får jag upp bilder av han, skit jobbigt! vill ni veta en sak? haha jag vill raka mig! och jag vet inte varför :O fan vad sköönt men åndå jobbigt aja vi låter tiden gå så får vi se vad som händer.

två bilder på mig :)

 aja ska fixa mig sen träffa romina. natta ringde så ska kanske möta henne först :) puss  







å juste kolla på den här snubben :D han är sååå töööng! älskar han.

http://www.youtube.com/watch?v=t9-CS2v8wcc&feature=related

Kommentarer
Postat av: sanela

hahah hade du tråkiggt lr hela dagen?:p

fan man kan inte ha tråkigt i min omgivning:-D

2009-10-09 @ 20:33:44
Postat av: maria

hahah aa fan :D

2009-10-10 @ 03:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0