kryssning idag.



jo hej! de va ett tag sen...  som ni ser så ska jag på kryssnins idag med mamma, hennes kille och fler. idag så är det bozz med mamma och dom :D 
 vad skönt de ska bli :)

igår så tvättade jag från kl 1 till kl 5-6.. tre  påsar fullt med klädder! och allt va bra mitt :P aja höll på att färga håret när filip kom hem till mig vi skulle kolla på råsa pantern 2 :) efter filmen tog vi en promenad sen gick han hem :) lågg i min säng när en kompis sms mig :O vem kan de vara ? gissa?  hahha hemligt (A). nä men han undrade om jag hade cigg så träffade han lite då då, sen senare så träffade jag han själv vi prata lite sen gick jag hem. eller va det så ? MOhahah hemligt? sen gick jag hem å sov :)








juste jag flyttar till rågsved snart :)  ska gå nu jag bloggar imorn när jag kommer hem :) besos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0